Deathstroke: Knights & Dragons
Master Assassin Slade Wilson must atone for the sins of the past or his family may pay the ultimate price.
Master Assassin Slade Wilson leads two lives: a relentless killer known as Deathstroke and a family man. Can he atone for the sins of the past -- or will his family pay the ultimate price?