Contagion
The thriller that foresaw the COVID-19 outbreak. A tourist’s death sets the medical community in a rush to control a deadly virus.
Steven Soderbergh directs this thriller in which the unexplainable death of an international traveler unleashes an unprecedented pandemic, putting the medical community in a race against time to control the deadly virus.