Boy Erased
Joel Edgerton presents this drama about a young gay man forced by his religious parents to take part in a conversion therapy program.
Joel Edgerton directs Lucas Hedge, Nicole Kidman and Russell Crowe in this drama that follows a young gay man forced by his religious parents into a cruel choice: he must either attend a conversion therapy program or face social exile.