BlacKkKlansman
Spike Lee directs this incredible true story of an African- American detective who takes on a dangerous mission: infiltrate the Ku Klux Klan.
From director Spike Lee and producer Jordan Peele comes this incredible true story of Ron Stallworth, an African-American detective in the late 1970s Colorado who sets out on a dangerous mission: infiltrate and expose the Ku Klux Klan.