Anyone But Her
A group of friends find the perfect excuse to get rid of the unbearable fiancée of one of them when they learn that the woman is not what she seems.
In this comedy, a close-knit group of friends finds the perfect excuse to get rid of the unbearable fiancée of one of them when they discover that the woman is being unfaithful one night before the wedding. Now, they just need evidence.