Above the Law
In his Hollywood debut, Steven Seagal plays a former CIA agent who takes on a government conspiracy after being removed from the police force.
In his Hollywood debut, Steven Seagal plays Nico Toscani, a former CIA agent and Vietnam veteran. Now a cop in Chicago, he uncovers a government conspiracy and, after being taken off the case, decides to seek justice on his own.