28 Days Later
Danny Boyle directs Cillian Murphy as Jim, a man who wakes up from a 28-day coma to find a London ravaged by a mysterious virus.
In the first installment of this saga, Danny Boyle directs Cillian Murphy as Jim, a bike courier who wakes up from a 28-day coma to find a London ravaged by a mysterious virus that turns people into rabid, deadly beings.