Vroom Vroom Bubble Trouble
A boy names Henri is given a riding toy truck by his goofball dad. It gets dirty, and Henri's dad asks for the Super Wing's help when the car wash in his town of Banff, Canada, breaks down, and they can't clean the dirty truck.