Happily Ever After...Sort Of
Leah visits the salon with her family in tow, but the opinion that matters most is that of her 15-year-old sister. Bethany searches for a fashion-forward gown that goes against her traditional mom's wishes. Baseball bride Syndal has her first fitting.