Unsung Hero
The true story of the Smallbone family, who left Australia to live in Nashville and became successful Christian recording artists.
This endearing drama follows the true story of the Smallbone family, who moved from Australia to Nashville, USA, and, despite some setbacks and uncertainty, kept an unwavering faith that propelled them to reach success as Christian artists.