Unforgettable
The dramatic thriller Unforgettable follows Tessa (Katherine Heigl), a divorced woman, whose jealousy takes a turn for the extreme when she starts wreaking psychological revenge against her ex-husband's new fiancee, Julia (Rosario Dawson).