Uma & Haggen: Myths
In this magical adventure, Viking Haggen and Princess Uma must join forces and set out on an epic journey to save their kingdoms.
This magical story follows Viking Haggen and Princess Uma, a slightly crazy warrior and a heroine with a fearless heart who, despite coming from opposite worlds, must join forces and embark on an epic journey to save both of their kingdoms.