Susie Searches
Socially awkward college student Susie seizes the opportunity to boost her popularity and her true crime podcast by solving a crime on campus.
College student Susie runs her own under-the-radar true crime podcast. But her poor social skills and lack of popularity lead her to attempt to solve a controversial and surprising disappearance at her college.