Stranger Sharks
Mark Rober and Noah Schnapp from Stranger Things are teaming up for the ultimate Shark Week adventure.
Mark Rober and Noah Schnapp from Stranger Things are teaming up for the ultimate Shark Week adventure -- exploring abandoned undersea ruins and manmade artificial reefs searching for the strangest sharks in the ocean.