Robin Hood: Prince of Thieves (HBO)
Kevin Costner plays the world's most famous outlaw as he goes up against the evil Sheriff of Nottingham.
Kevin Costner plays the world's most famous outlaw as he leads his band of merry men -- and women -- against the evil Sheriff of Nottingham. Mary Elizabeth Mastrantonio co-stars.