Resident Evil: The Final Chapter
Alice returns to Raccoon City to face off against the Umbrella Corporation in the final battle for humanity's future.
Alice returns the Hive in Raccoon City to prevent the evil Umbrella Corporation from wiping out the last remaining survivors of the zombie apocalypse.