Quarantine
A news crew gets sealed inside a building during a deadly outbreak. No escape, no help, only horror, captured every second on camera.
Trapped inside a quarantined building, a reporter and her crew document a nightmarish outbreak that turns residents into monsters. Escape is impossible and the terror is just beginning.