Piano y Mujer
Virtuoso pianist Arthur Hanlon and five of Latin music's top female vocalists join in a concert that celebrates women and Latin music.
Legendary virtuoso pianist Arthur Hanlon and five of Latin music's top female vocalists - Kany García, Natalia Jiménez, Evaluna Montaner, Nella y Goyo - join in a concert experience that celebrates women and Latin music.