Pay It Forward
A boy launches a kindness chain reaction hoping to change the world, only to find that not everyone wants help or believes in goodness.
Haley Joel Osment stars as a boy who starts a movement to help others by "paying it forward". With support from his teacher (Kevin Spacey) and mother (Helen Hunt), he discovers that spreading kindness isn't as easy as it seems.