Paul Blart: Mall Cop 2
Kevin James returns as Paul Blart to be a brave hero and take on some criminals threatening everyone's lives at a hotel in Las Vegas.
In this sequel, Paul Blart (Kevin James) heads to Las Vegas for a well-deserved vacation. But after discovering that criminals are putting everyone at the hotel at risk, Paul puts his badge back on to become the hero everyone needs.