Ordinary Angels
A fierce but struggling hairdresser finds her sense of purpose when helping a widower working hard to make ends meet for his daughters.
Sharon (Hilary Swank) is a fierce but struggling hairdresser who finds a renewed sense of purpose when she decides to help Ed (Alan Ritchson), a widower working hard to make ends meet for his two daughters.