Walter (Jim Carrey) finds out his whole life revolves around a single number. Coincidence? I think not.
Walter Sparrow (Jim Carrey) becomes obsessed with a mysterious novel that seems to tell his entire life and to talk directly to him, all through a single number that appears again and again: number 23.