Money Monster
A financial TV host and his producer are put in an extreme situation when a gun-toting irate investor takes over their studio.
TV stock-market guru Lee Gates (George Clooney) and his producer Patty (Julia Roberts) are put in an extreme situation when an irate investor who lost his life's savings due to Gates' financial advice forcefully takes over their studio.