Megamind vs. The Doom Syndicate (HBO)
When Megamind's former villain team returns, he must assemble his friends to prevent Metro City from being launched to the moon.
When Megamind's former villain team returns, he must assemble his friends Roxanne, Chum and Keiko to stop Metro City from being launched to the moon.