Materialists
Dakota Johnson, Chris Evans, and Pedro Pascal star in this love triangle between a matchmaker, her perfect match and her imperfect ex.
Dakota Johnson, Pedro Pascal, and Chris Evans take part in a love triangle in this romantic drama as a successful matchmaker, her perfect match... and her imperfect ex.