The Marksman
Hardened rancher Jim Hanson becomes the unlikely defender of a 11-year-old Mexican migrant desperately fleeing the drug cartel assassins.
Hardened rancher Jim Hanson (Liam Neeson) on the Arizona border becomes the unlikely defender of a 11-year-old Mexican migrant desperately fleeing the drug cartel assassins led by the ruthless Mauricio (Juan Pablo Raba) who've pursued him into the U.S.