Man of the Year
Robin Williams plays Tom Dobbs, a comedian who ends up becoming president just for the laughs.
Robin Williams stars in this social satire as Tom Dobbs, a comedian who makes fun of politicians. But when he decides to run for president of the United States just to further taunt the system, the unthinkable happens: Dobbs wins.