Life as We Know It
When a baby girl's godparents become all she has left, they are forced to set aside their differences and find a way to raise her together.
After a disastrous first date, all they have in common is their dislike for each other and their love for their goddaughter Sophie. But when they suddenly become all that Sophie has, Holly and Messer must set their differences aside...