Insidious: Chapter 3
Years before helping the Lamberts, medium Elise is dragged into the Further while trying to save a young woman from a demonic entity.
Years before the Lambert case, medium Elise is determined to ignore her gift. But when a teenager awakens a demonic entity, Elise must return to the Further to prevent the young girl from being dragged into the shadows forever.