How to Break Up with Your Douchebag
An expert in breaking toxic relationships devises a plan for her sister to dump her boyfriend, only to face her greatest fear: love.
Amanda makes a living helping women end their toxic relationships. When her sister starts dating a jerk, Amanda comes up with a plan to break them up. But her schemes end up confronting her with her greatest fear: love.