Herchcovitch; Exposed
After losing the right to use his own name, Brazilian fashion designer Alexandre Herchcovitch takes back the reins of his brand.
The creator of one of Brazil's most emblematic fashion labels was stripped of the right to use his own name. Driven by talent and a remarkable career, Alexandre Herchcovitch decides to take back the reins of his brand.