Heartbreak Ridge
Clint Eastwood is Tom Highway, a veteran nearing retirement who must turn rebellious recruits into Marines ready for combat.
Directed by and starring Clint Eastwood, the plot follows Sergeant Tom Highway, a tough war veteran nearing retirement who returns to active duty to train a platoon of undisciplined Marines.