Fun with Dick and Jane
Jim Carrey and Téa Leoni lead this hilarious comedy as a middle-class couple who, after financial ruin, decide to turn to crime to pay their bills.
Jim Carrey and Téa Leoni lead this hilarious comedy as corporate go-getter Dick and his wife Jane who, after finding themselves in financial ruin, decide to resort to robbery to pay their bills. But are they cut out for a life of crime?