The Forsaken (HBO)
A young man driving cross-country picks up a hitchhiker who turns out to be a vampire hunter and ends up tangled up in a war against immortal beings.
In the middle of the Arizona desert, Sean, a young man driving cross-country to his sister's wedding, picks up a hitchhiker who turns out to be a vampire hunter that drags him into a supernatural war between humans and immortals.