The Final Girls (2015) (HBO)
Taissa Farmiga, Adam Devine and Malin Akerman star in this absurd horror comedy in which a teenage girl gets magically trapped with her friends inside a gory 80s cult slasher film starring her late mother as the shy scream queen.