Extreme Measures
A doctor uncovers a disturbing medical research project involving unethical experiments and risks everything to put a stop to it.
Hugh Grant, Gene Hackman, and Sarah Jessica Parker star in this thriller where Dr. Guy Luthan (Grant) uncovers a disturbing medical research project involving unethical experiments and risks both his career and his life to put a stop to it.