Eiffel (2021)
Gustave Eiffel finds the inspiration to build the tower that bears his name when he meets Adrienne, a mysterious woman from his past.
Romantic drama that fictionalizes the story of Gustave Eiffel (Romains Duris), the engineer who finds the inspiration to build the tower that bears his name when he meets Adrienne (Emma Mackey), a mysterious woman from his past.