An Education
London, 1960. A teenage girl finds her world turned upside down when she meets an older man who charms her with his adult life.
London, 1960. The world of Jenny, a pretty and bright young woman, is turned upside down when she meets David, a man who charms her with his adult life. But Jenny is in for a rude shock when David's dark secret comes to light.