Dumb and Dumber To (HBO)
Twenty years later, our favorite fools hit the road in search of Harry's newfound daughter. What could possibly go wrong?
Twenty years after their first adventure together and dumber than ever, Lloyd (Jim Carrey) and Harry (Jeff Daniels) hit the road in search of Harry's newfound daughter, destroying everything in their path. What could possibly go wrong?