Doki Special: Team Doki's Extreme Adventure
When an adventurous new team challenges the gang to a race up Mount Kilimanjaro in Tanzania, Team Doki happily accepts. Fico joins up with the rival team just to even the numbers, but Doki worries he will want to switch teams for good.