Dirty Money
Two detectives involved in shady side hustles succumb to temptation after stumbling upon a crime syndicate's money stash.
Detectives Myung-deuk and Dong-hyuk are partners in both law enforcement and shady side hustles. After succumbing to the temptation of taking a Chinese gang's dirty money, they end up pursued by both the gang and the police.