Cleo & Cuquin Songs
Cleo, Cuquín and their siblings play pretend as they take on different professions to resolve their daily challenges.
Cleo and Cuquín is a fun-filled series about the adventures of Cleo, Cuquín and their siblings. Together they will face minor daily conflicts that they will resolve through play, by playing at being something.