The Blind
The touching story of Phil and Kay Robertson overcoming the odds spans from their poor beginnings to their success in Duck Dynasty.
The touching and overcoming story of Phil and Kay Robertson -- the heads of the family in Duck Dynasty -- spans from their poor and turbulent beginnings to becoming the millionaires they are today.