Black Water
Jean-Claude Van Damme and Dolph Lundgren star in this action thriller where a CIA agent finds himself imprisoned on a submarine.
Action film icons Jean-Claude Van Damme and Dolph Lundgren star in this thriller where a CIA agent awakens to find himself imprisoned alongside a German Special Forces soldier in a CIA Blacksite on board a retrofitted nuclear submarine.