Batman v Superman: Dawn of Justice: Ultimate Edition
Gotham City's vigilante Batman decides to take on Superman to prevent the Man of Steel's actions from going unpunished.
Zack Snyder directs Ben Affleck and Henry Cavill as the titular characters in this installment of the DCEU that follows Batman, Gotham City's dark vigilante, who decides to take on Superman to make sure his actions don't go unpunished.