Back on the Strip (HBO)
Spence Moore II stars alongside Wesley Snipes and Tiffany Haddish in this comedy as an aspiring magician who ends up joining a male strip-dance crew.
Spence Moore II stars alongside Wesley Snipes in this riotous comedy about a young aspiring magician freshly arrived in Las Vegas who ends up helping an out-of-shape and out-of-sync male strip-dance crew rediscover their groove.