Taneční souboj – Druhá část
Elly a Nina synchronizovaně tančí. Pocoyo a Pato vstoupí na scénu a vyzvou je k tanečnímu souboji. Které taneční duo bude to lepší? Dokonce se přidá i Roberto. Nemůže se zastavit! Nezastaví se!