Rekonštrukcia Leslie Jordan, ktorá zmenila život
Držiteľ Emmy a vtipálek Leslie Jordan zavolá Jonathanovi a Drewovi, aby obdarovali svojich dlhoročných priateľov renováciou, čo im zmení život.