Yves Saint Laurent
Film o kariére Yvesa Saint Laurenta. Pokrýva obdobie od roku 1988, keď sa stretol s budúcim partnerom Pierrom Bergém, až po vzostup na výslnie.
Tento životopisný film mapuje kariéru legendárneho módneho návrhára Yvesa Saint Laurenta. Film pokrýva obdobie od roku 1988, keď sa Saint Laurent prvýkrát stretol so svojím budúcim partnerom Pierrom Bergém, až po jeho vzostup na výslnie.