V zajatí démonov
Renomovaní vyšetřovatelé nadpřirozených jevů Ed a Lorraine Warrenovi přijíždějí pomoci rodině terorizované temnými démony. Na farmě se musí vypořádat s doposud nejstrašnějším případem jejich života.